Krajnji kupac može podnijeti prigovor na rad MEĐIMURJE-PLINA u pisanom obliku i to putem pošte na adresu
Obrtnička ulica 4, 40000 Čakovec,
elektroničke pošte
medjimurje-plin@medjimurje-plin.hr,
telefaksa 040 396 282 i u poslovnim prostorima MEĐIMURJE-PLINA s naznakom
„Prigovor na rad Međimurje-plina“.
Nakon primitka odgovora na pisani prigovor odnosno po isteku roka za dostavu odgovora na pisani prigovor (15
dana) krajnji kupac može podnijeti
reklamaciju Povjerenstvu za reklamacije potrošača Međimurje-plina i to putem pošte na adresu Obrtnička ulica
4, 40000 Čakovec, elektroničke pošte
medjimurje-plin@medjimurje-plin.hr,
telefaksa 040 396 282 i
u poslovnim prostorima Međimurje-plina s naznakom
„Za Povjerenstvo za reklamacije potrošača“.