Obavijesti o načinu podnošenja prigovora i reklamacija potrošača
 
Obavijest o načinu podnošenja pisanog prigovora potrošača
Krajnji kupac može podnijeti prigovor na rad MEĐIMURJE-PLINA u pisanom obliku i to putem pošte na adresu Obrtnička ulica 4, 40000 Čakovec, elektroničke pošte medjimurje-plin@medjimurje-plin.hr, telefaksa 040 396 282 i u poslovnim prostorima MEĐIMURJE-PLINA s naznakom „Prigovor na rad Međimurje-plina“.
 
Obavijest o načinu podnošenja reklamacije potrošača
Nakon primitka odgovora na pisani prigovor odnosno po isteku roka za dostavu odgovora na pisani prigovor (15 dana) krajnji kupac može podnijeti reklamaciju Povjerenstvu za reklamacije potrošača Međimurje-plina i to putem pošte na adresu Obrtnička ulica 4, 40000 Čakovec, elektroničke pošte medjimurje-plin@medjimurje-plin.hr, telefaksa 040 396 282 i u poslovnim prostorima Međimurje-plina s naznakom „Za Povjerenstvo za reklamacije potrošača“.