Krajnji kupac može podnijeti prigovor na rad MEĐIMURJE-PLINA u pisanom obliku i to putem pošte na adresu
            Obrtnička ulica 4, 40000 Čakovec,
            elektroničke pošte 
medjimurje-plin@medjimurje-plin.hr,
            telefaksa 040 396 282 i u poslovnim prostorima MEĐIMURJE-PLINA s naznakom 
„Prigovor na rad Međimurje-plina“.
        
 
        
            Nakon primitka odgovora na pisani prigovor odnosno po isteku roka za dostavu odgovora na pisani prigovor (15
            dana) krajnji kupac može podnijeti
            reklamaciju Povjerenstvu za reklamacije potrošača Međimurje-plina i to putem pošte na adresu Obrtnička ulica
            4, 40000 Čakovec, elektroničke pošte 
medjimurje-plin@medjimurje-plin.hr,
            telefaksa 040 396 282 i
            u poslovnim prostorima Međimurje-plina s naznakom 
„Za Povjerenstvo za reklamacije potrošača“.